pondelok 2. septembra 2013

Nákupné maniačky

http://maniacky.joj.sk/nakupne-maniacky-archiv/2013-07-01-nakupne-maniacky-den-prvy.html
Musím sa priznať, že som si to pozrela len a len kvôli Melise.
Už dlhšie sledujem jej blog a je pre mňa inšpiráciou. Je to super vedieť, že aj niekto zo Slovenska využije svoji krásu a doplní ju originalitou a nezaradí sa do radu chudých dlhovlasých dlhonohých dievčat v outfitoch ako zo strojovej výroby (rifľová bundy, obtiahnuté tričko bielej alebo čiernej farby, obtiahnuté rifle alebo legíny, čižmičky a veľké hodinky). Okrem jej vzhľadu obdivujem aj odvážnosť niektorých outfitov (nie odvážnosť typu odhaliť sa čo najviac, ale obliecť si niečo nezvyčajné).
Už sa mi pár krát stalo, že som si nejaké dievča zidealizovala vďaka jej fotkám a nakoniec som pri čítaní si jej odpovedí alebo pozeraní videa zistila, že je nie je taká milá ako sa mi zdala alebo sa správala príliš povýšenecky a tým sa zmenil môj názor na ňu a už sa mi ani tak nepáčili jej fotky. Bála som sa, aby to tak neskončilo aj s mojim obdivom k Melise. Našťastie sa tak nestalo a pôsobí ešte sympatickejšie ako na fotkách. Aj kritiku vyjadrovala veľmi jemne a bez zbytočného opovrhovania človekom. Hovorí sa, že človek sa nemá súdiť hneď podľa prvého dojmu, a že v televízii ľudia hovoria to čo sa im zdá, že bude vyzerať dobre a nie to čo si naozaj myslia. Ja verím tomu, že Melisa je aj v bežnom živote taká príjemná ako pôsobí v televízii. Už sa neviem dočkať ďalších dielov a som zvedavá ako dopadne v konečnej tabuľke hodnotenia. Verím, že sa dostane dosť vysoko.
K ostatným súťažiacim: pri pozeraní som bola trochu neporiadna a ako to býva pri nejakom novom CD-čku tak si človek zapamätá pesničky podľa niečoho charakteristického a opisujúceho a nie podľa názvu, tak aj ja som si ostatné dievčatá zapamätala len tak zbežne.
Sútažiaca z tohto dňa mi prišla veľmi milá. Jej prejav bol suverénny a jej hlas veľmi dobre počúvateľný. V jej šatníku sa našli kúsky, ktoré sa mi veľmi páčili, ale aj také ktoré sa mi zdali prehnané. Avšak žiaden z nich by som nenazvala jednoznačne nevkusným. Na to ako mala málo vecí, mi prišli príliš rôznorodé na to aby sa dali dobre kombinovať. Tento názor mám preto lebo som šatník nevidela na vlastné oči, ale len kúsky, ktoré boli z neho vytiahnuté a ukázané na kameru.
Outfit, ktoý si kúpila sa mi popravde veľmi nepáčil. Pomenovanie čarodejnica/veštica mi prišlo výstižné na časť hlava-hruď a potom nižšie to bol oufit idem-sa-prejsť-po-pláži. Jednotlivé kúsky sa mi nezdali dobre zladené (okrem šperkov navzájom) a ako sa vyjadrili aj súťažiactento outfit nebol veľmi prajný pre jej postavu. Ja, ako osoba so širšími stehnami, by som  zvolila radšej niečo čo optiký zoštíhli driek a zakryje stehná a vyhrala sa s motívmi a farbami topu. Lodičky sa mi veľmi páčili ale vzhľadom k sieťke na plavky mi prišiel podpätok prehnane vysoký a samotné topánky príliš slávnostné. Šatka bola veľmi pekná ale jej spôsob uviazania na hlave sa mi nepáčil. Makeup sa mi zdal príliš výrazný k sieťke na plavky a šortkám, ale bol veľmi pekne urobený. Priemerné hodnotenie 4 body mi prišlo adekvátne.
Dve súťažiace som popravde veľmi neregistrovala, lebo neboli nepríjemné, ale ani ma nejak extra nezaujali.
Dievčina, ktorá si bola pozrieť šatník s Melisou mi však prišla dosť nesympatická. Trochu mi pripomínala mňa samú, lebo aj ja dosť často vyjadrujem svoj názor, neberúc ohľad na to či sa to ľuďom bude páčiť alebo nie. Jednoznačne mohla trochu ubrať kritiky a viac sa usmievať.

Zdá sa mi, že k tomu nemám čo viac napísať. Už len dodám, že som zvedavá na ďalšie diely a ak ma zaujmú tak pridám ešte nejakú report.
Evi :)

1 komentár:

  1. Máš pravdu, Melisa je naozaj úžasná, proste bomba :)
    Ale takisto sa mi páčil aj štýl Jesiky, to je tá slečna, ktorá vyhrala :)

    OdpovedaťOdstrániť